Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Plac Europejski 2
Na rozgrzewkę kilka pytań
  • Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami?
  • Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i kluczowego oraz sprawia Ci to przyjemność?
  • Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy?
  • Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz innymi osobami, z którymi współpracujesz w organizacji?
  • Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku jednocześnie?
  • Codzienny kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem?
  • Osiągasz wysokie noty za styl współpracy i zawsze grasz fair play?
Sprawdź swój codzienny plan treningowy
  • Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów biznesowych i kluczowych z sektora B2G w ramach programu MultiSport,
  • Będziesz odpowiedzialny za zlecanie faktur, tworzenie umów, aneksów oraz raportów,
  • Będziesz współpracować z opiekunem klienta oraz wewnętrznymi działami naszej firmy,
  • Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klienta, a Twój sukces mierzony będzie poziomem jego zadowolenia :)
  • Otrzymasz niezbędny ekwipunek potrzebny do efektywnej pracy.
Praca w Benefit Systems to sport drużynowy.
Możesz liczyć na nasze wsparcie!
  • Czekamy na Ciebie z umową zlecenie na czas określony (01.09 - 31.12.2025​)
  • Pracujemy przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego,
  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - dzień zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą, a rano czekają na nas dofinansowane śniadania,
  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy - korzystamy wtedy z aplikacji SmartLunch,​​​
  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia
  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
Jesteśmy Benefit Systems!

Odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój, to nasze DNA i rdzeń działalności biznesowej. Chcemy być najlepsi dla świata.

Z pasją tworzymy nasze programy dla tych, którzy chcą być aktywni i w pełni korzystać z życia. Dołączając do nas staniesz częścią globalnego ruchu B Corp, czyli spółek społecznie odpowiedzialnych.

Przygotuj się na Zdrową Przygodę Życia!

Podobne oferty pracy

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Customer Service Specialist with German and English

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska: Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i...