- Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami?
- Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i kluczowego oraz sprawia Ci to przyjemność?
- Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy?
- Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz innymi osobami, z którymi współpracujesz w organizacji?
- Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku jednocześnie?
- Codzienny kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem?
- Osiągasz wysokie noty za styl współpracy i zawsze grasz fair play?
- Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów biznesowych i kluczowych z sektora B2G w ramach programu MultiSport,
- Będziesz odpowiedzialny za zlecanie faktur, tworzenie umów, aneksów oraz raportów,
- Będziesz współpracować z opiekunem klienta oraz wewnętrznymi działami naszej firmy,
- Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klienta, a Twój sukces mierzony będzie poziomem jego zadowolenia :)
- Otrzymasz niezbędny ekwipunek potrzebny do efektywnej pracy.
- Czekamy na Ciebie z umową zlecenie na czas określony (01.09 - 31.12.2025)
- Pracujemy przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego,
- Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - dzień zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
- Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą, a rano czekają na nas dofinansowane śniadania,
- Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy - korzystamy wtedy z aplikacji SmartLunch,
- Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
- Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia
- W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
Podobne oferty pracy
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Praca.pl /
Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i...