- Wspomaganie klientów przez telefon, czat i email.
- Dostarczanie wyjątkowych wrażeń.
- Ochrona poufnych informacji.
- Znajomość języka holenderskiego na poziomie C1, angielskiego B2.
- Pozytywna energia i chęć pomocy innym.
- Praca w biurze w Katowicach.
- Pakiet korzyści: prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie.
- Program rozwoju talentów i możliwości samorozwoju.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego.
- Kulturę pracy opartą na docenianiu różnic kulturowych oraz organizowaniu wydarzeń integracyjnych.
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Concentrix /
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych...
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność,...
Referent ds. obsługi pasażerskiej
Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o. /
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa...