Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Weryfikacja statusów przesyłek i informowanie klientów o opóźnieniach
- Kontakt mailowy z klientami i innymi działami w celu wyjaśnienia sytuacji
- Dokumentowanie przebiegu sprawy w systemie wewnętrznym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Dobre zdolności interpersonalne i samodzielność w działaniu
- Gotowość do udziału w 5-dniowym szkoleniu stacjonarnym
- Umowę o pracę i możliwość pracy zdalnej po szkoleniu
- Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, świadczenia socjalne
- Sprzęt do pracy oraz pełne wsparcie wdrożeniowe
- Szansa zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym
- Dostęp do szkoleń, programy wellbeingowe, działania integracyjne
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Praca.pl /
Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...