Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi zgłoszeń w języku angielskim
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Weryfikacja statusów przesyłek i informowanie klientów o opóźnieniach
  • Kontakt mailowy z klientami i innymi działami w celu wyjaśnienia sytuacji
  • Dokumentowanie przebiegu sprawy w systemie wewnętrznym
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Dobre zdolności interpersonalne i samodzielność w działaniu
  • Gotowość do udziału w 5-dniowym szkoleniu stacjonarnym
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i możliwość pracy zdalnej po szkoleniu
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, świadczenia socjalne
  • Sprzęt do pracy oraz pełne wsparcie wdrożeniowe
  • Szansa zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym
  • Dostęp do szkoleń, programy wellbeingowe, działania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Customer Service Specialist with German and English

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...