Ogłoszenie numer: 10155254, z dnia 2025-08-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Zamówień
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień przez system SAP, potwierdzanie dostępności produktów, monitorowanie ilości i wartości zamówień
- Organizacja terminowych dostaw, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- Informowanie klientów o statusie dostaw przez e-mail, telefon i platformy dedykowane
- Budowanie relacji z klientami
- Współpraca z działem sprzedaży w planowaniu logistyki, przesyłanie zamówień
- Dokumentacje dostaw: WZ, listy przewozowe oraz fakturowanie
- Interakcja z działami Planowania, Finansów, Sprzedaży, Logistyki i Kontroli Jakości
- Zarządzanie procesem zwrotów i reklamacji zgodnie z procedurami firmy
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane licencjackie
- Doświadczenie w firmie międzynarodowej lub sektorze FMCG mile widziane
- Komunikatywność w języku angielskim
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie
- Zorientowanie na procesy biznesowe, elastyczność
- Praca zespołowa
Oferujemy
- Umowa zlecenia na 3 miesiące, lokalizacja: biuro w Warszawie, w okolicy Ronda Daszyńskiego
- Praca w dynamicznym, elastycznym środowisku
- Możliwość nauki i rozwijania umiejętności zawodowych
- Perspektywa długoterminowej pracy w renomowanej firmie globale
Podobne oferty pracy
Polish-English Travel Customer Service Support Specialist
TTEC /
What You’ll be Doing Do you have a passion for helping others and giving them peace of mind? In this role, you’ll work to resolve the customer’s issues before escalating to the next level. Whether it’s getting answers for customers quickly, consulting on...
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi...
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...