Ogłoszenie numer: 9931798, z dnia 2025-06-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Przetwarzanie zamówień i transakcji sprzedażowych
- Wprowadzanie danych do firmowego systemu informatycznego
- Bieżąca obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami biznesowymi
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
- Wystawianie korekt dokumentów sprzedażowych
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP (mile widziana znajomość COMARCH CDN XL)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word i Excel; znajomość Microsoft Exchange i SharePoint będzie dodatkowym atutem
- Sprawna obsługa komputera i oprogramowania biurowego
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Doskonała organizacja czasu pracy i wysoka odpowiedzialność
- Komunikatywność, cierpliwość oraz umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie minimum średnie
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pracę zmianową w godzinach 7:00-15:00 lub 10:00-18:00
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
- Pakiet medyczny
- Dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego oraz pakietów sportowych
- Komfortowe warunki pracy z nowoczesnymi narzędziami i oprogramowaniem
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Customer Service Representative with Czech
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...