ViaPharma, jedna z wiodących hurtowni farmaceutycznych w Europie należąca do grupy DR.MAX otwiera swój oddział w Polsce! Nasza misja polega na zapewnieniu pacjentom dostępu do szerokiej gamy innowacyjnych leków. Naszym największym kapitałem są ludzie, z którymi wspólnie realizujemy najważniejsze dla nas wartości: odpowiedzialność, odwaga, pacjent w centrum uwagi oraz troska.
Jeśli jesteś ambitny i chcesz być częścią dynamicznego zespołu - dołącz do nas! Wspólnie zbudujemy nasz sukces na polskim rynku farmaceutycznym.
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji,
- Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta,
- Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji,
- Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni farmaceutycznej,
- Mile widziana znajomość branży farmaceutycznej lub kosmetycznej.
- Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
- Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji,
- Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji,
- Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,
- Rozliczanie reklamacji z dostawcami,
- Obsługa zwrotu od dostawców, w tym towaru wycofanego z obrotu,
- Nadzorowanie przepływu reklamowanych produktów w obrębie magazynu,
- Wystawianie faktur korygujących.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Jednozmianowy system pracy,
- Szkolenia niezbędne do realizacji zadań na tym stanowisku,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwo w interesujących projektach,
- Pracując w naszym polskim oddziale ViaPharma, będziesz miał/a okazję wpływać na zdrowie i dobro Pacjentów, działając zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi.
- Szeroki pakiet szkoleń e’learningowych przygotowany przez kreatywny i pełen pasji zespół Trenerów (szkolenia zawodowe i personalne),
- Możliwość zaangażowania się w projekty odpowiedzialne społecznie i ekologicznie,
- Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Pakiety medyczne grupy LUX MED,
- Dogodne oferty UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE,
- Karta MULTISPORT,
- Kursy językowe.
Podobne oferty pracy
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. /
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami...
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za...
Specjalista ds. Reklamacji
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i przekazywanie ich w terminie klientom...
Specjalista ds. reklamacji e-commerce
AGATA Spółka Akcyjna /
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich...