AUTO1 Group to europejski lider wśród online’owych platform samochodów używanych. Jesteśmy obecni w ponad 30 krajach, gdzie z powodzeniem kupujemy i sprzedajemy auta używane. Łącząc kupujących i sprzedających za pomocą technologii umożliwiamy dealerom i konsumentom bezproblemową wymianę handlową w całej Europie. AUTO1 Group posiada jednostki biznesowe takie jak AUTO1.com oraz Autohero.com.
Jeżeli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w międzynarodowej firmie - wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!
- Codzienny kontakt z partnerami handlowymi i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących spraw
- Obsługa zgłoszeń i roszczeń zgodnie z procedurami firmy
- Współpraca z zespołami w różnych krajach Europy
- Przygotowywanie analiz, zestawień i rekomendacji w ramach prowadzonych projektów
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Znajomość języka litewskiego oraz polskiego i/lub rosyjskiego
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Wiedza z zakresu technologii motoryzacyjnych mile widziana
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowej firmie z branży motoryzacyjnej
- Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie)
- Możliwość zgłaszania własnych pomysłów i realny wpływ na usprawnienia
- Przyjazną atmosferę i zespół nastawiony na współpracę
- Szanse na rozwój zawodowy i naukę w dynamicznym środowisku
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Concentrix /
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji...
Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta
Roca Polska /
Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi. • Telefoniczne...
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Bank Spółdzielczy w Raszynie /
Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy) Udzielanie informacji o ofercie banku. Dbanie o utrzymanie jak...