Specjalista ds. Obsługi Partnerów i Klientów (język polski i angielski)
Kraków
Zadania:
  • Odbieranie i obsługa zgłoszeń od partnerów oraz klientów (telefon, chat, e-mail).
  • Udzielanie rzetelnych informacji i wsparcia w zakresie rezerwacji, cen, dostępności oraz narzędzi online.
  • Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń na pierwszej linii, bez konieczności eskalacji.
  • Dbanie o wysoki poziom satysfakcji i pozytywne doświadczenie partnerów.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi i procedur do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (mówiona i pisana).
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta.
  • Umiejętność korzystania z komputera i narzędzi online.
  • Wykształcenie co najmniej średnie.
  • Gotowość do pracy w Krakowie (lub relokacji) oraz posiadanie prawa do pracy w Polsce.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i premiami.
  • Szkolenie przygotowujące do pracy oraz wsparcie lidera i zespołu.
  • 20 dni płatnego urlopu rocznie.
  • Relokacyjne wsparcie dla osób przeprowadzających się do Krakowa.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w wewnętrznych programach szkoleniowych.
  • Przyjazną atmosferę i nowoczesne biuro w Krakowie z zapleczem dla pracowników.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...