- Odbieranie i obsługa zgłoszeń od partnerów oraz klientów (telefon, chat, e-mail).
- Udzielanie rzetelnych informacji i wsparcia w zakresie rezerwacji, cen, dostępności oraz narzędzi online.
- Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń na pierwszej linii, bez konieczności eskalacji.
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji i pozytywne doświadczenie partnerów.
- Wykorzystywanie dostępnych narzędzi i procedur do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (mówiona i pisana).
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta.
- Umiejętność korzystania z komputera i narzędzi online.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Gotowość do pracy w Krakowie (lub relokacji) oraz posiadanie prawa do pracy w Polsce.
- Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i premiami.
- Szkolenie przygotowujące do pracy oraz wsparcie lidera i zespołu.
- 20 dni płatnego urlopu rocznie.
- Relokacyjne wsparcie dla osób przeprowadzających się do Krakowa.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w wewnętrznych programach szkoleniowych.
- Przyjazną atmosferę i nowoczesne biuro w Krakowie z zapleczem dla pracowników.
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...