- umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
- dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem,
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
- promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego.
- posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
- zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
- z łatwością buduje relacje,
- jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim lub niemieckim (dodatkowy atut).
- zatrudnienie na umowę zlecenie na cały etat,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
- praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-21:00, w soboty: 8:00-13:00,
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
- premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
- prywatna opieka medyczna.
Podobne oferty pracy
Technischer Kundenberater mit Deutsch
Concentrix /
Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb....
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim
Concentrix /
Obsługa klientów przez telefon, e-mail i czat w językach polskim oraz angielskim; rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń; identyfikacja potrzeb klienta, zapewnienie wsparcia. Płynność w języku polskim, komunikatywny angielski; biegłość w obsłudze MS...