Ogłoszenie numer: 9750688, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
Miejsce pracy: Pyskowice
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi,
- Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań,
- Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane w zakresie logistyki),
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
- Znajomość systemów takich jak STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
Oferujemy
- Pracę zdalną lub hybrydową w godzinach 8:00-16:00,
- Umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym oraz premią miesięczną,
- Możliwości rozwoju zawodowego, w tym udział w projektach, szkoleniach i kursach,
- Dostęp do bogatego pakietu socjalnego, w tym opieki medycznej, karty Multisport i ubezpieczenia na życie,
- Program emerytalny PPE oraz dofinansowanie do nauki.
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw kontaktu z klientem
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych....
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając...
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...