Specjalista ds. Obsługi Klienta
Szczecin
Zadania
  • Obsługa klienta wyłącznie drogą mailową.
  • Odpowiadanie na zapytania i potrzeby klientów zgodnie z procedurami firmy.
  • Realizacja zwrotów, zamówień i reklamacji.
Wymagania
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów klienta, empatia i cierpliwość.
  • Bardzo dobra obsługa komputera i swobodne pisanie maili.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025.
Oferujemy
  • Program poleceń – bonus za rekomendację znajomego.
  • Szkolenia i integracje zespołowe.
  • Vouchery na zakupy.
  • Program rozwoju zawodowego z jasnymi ścieżkami kariery.
  • Dostęp do szkoleń online i mentoringu.
  • Wspierająca kultura pracy i wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...