- Obsługa klienta wyłącznie drogą mailową.
- Odpowiadanie na zapytania i potrzeby klientów zgodnie z procedurami firmy.
- Realizacja zwrotów, zamówień i reklamacji.
- Znajomość języka polskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność rozwiązywania problemów klienta, empatia i cierpliwość.
- Bardzo dobra obsługa komputera i swobodne pisanie maili.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025.
- Program poleceń – bonus za rekomendację znajomego.
- Szkolenia i integracje zespołowe.
- Vouchery na zakupy.
- Program rozwoju zawodowego z jasnymi ścieżkami kariery.
- Dostęp do szkoleń online i mentoringu.
- Wspierająca kultura pracy i wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...