- Obsługa klientów technologii eSIM.
- Rozwój kompetencji w zakresie obsługi klienta (Customer Experience).
- Umiejętności komputerowe.
- Znajomość języka hebrajskiego (min. B2+).
- Znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B2).
- Umiejętność pisemnej i ustnej komunikacji.
- Dostępność do pracy zmianowej (7:00-01:00, pon.-niedz.).
- Opis typowego dnia pracy:
- Wsparcie użytkowników aplikacji międzynarodowej poprzez e-mail i chat.
- Rozwiązywanie problemów logowania i obsługi aplikacji.
- Wynagrodzenie: 6000 zł brutto + premia do 500 zł.
- Forma pracy: hybrydowa lub zdalna.
- Szkolenie wprowadzające: tygodniowe, w języku angielskim.
- Rozwój umiejętności: intensywny trening przez pierwsze 3 miesiące.
- Możliwości awansu: 50% rekrutacji wewnętrznych.
- Program poleceń pracowniczych: do 3000 zł brutto za polecenie.
Podobne oferty pracy
Pracownik działu sprzedaży
Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu /
. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Pracownik działu sprzedaży i marketingu
Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach /
- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Odpowiedzialność Uprawnienia: Komunikatywność Wymagania inne: student
Doradca Biznesowy (m/f/d)
Lyreco Polska /
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie (tereny województw Podlaskiego i Warmińsko-Mazurskiego. Główne ośrodki to Białystok, Suwałki, Łomża, Ełk, Giżycko) poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje...
Doradca Biznesowy (m/f/d)
Lyreco Polska /
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie (tereny województw Podlaskiego i Warmińsko-Mazurskiego. Główne ośrodki to Białystok, Suwałki, Łomża, Ełk, Giżycko) poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje...