Ogłoszenie numer: 10196975, z dnia 2025-09-06

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń klientów przez portal oraz e-mail.
  • Rozwiązywanie spraw związanych z członkostwami.
  • Rozpatrywanie reklamacji i udzielanie odpowiedzi na zapytania.
  • Raportowanie błędów systemowych do zespołów technicznych.
  • Konsultowanie przypadków naruszenia danych zgodnie z RODO.
  • Aktualizacja dokumentacji procesowej dotyczącej obsługi klubowicza.
  • Tworzenie szablonów odpowiedzi dla klubowiczów.

Wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Biegłość w języku polskim (warunek konieczny).
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
  • Pozytywne nastawienie do pracy i kontaktu z klientem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Pracę w trybie hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura).
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00.
  • Kompleksowe wdrożenie i wsparcie zespołu.
  • Możliwość aplikowania na inne stanowiska wewnątrz organizacji.
  • Przyjazne i komfortowe miejsce pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...