Ogłoszenie numer: 10196975, z dnia 2025-09-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń klientów przez portal oraz e-mail.
- Rozwiązywanie spraw związanych z członkostwami.
- Rozpatrywanie reklamacji i udzielanie odpowiedzi na zapytania.
- Raportowanie błędów systemowych do zespołów technicznych.
- Konsultowanie przypadków naruszenia danych zgodnie z RODO.
- Aktualizacja dokumentacji procesowej dotyczącej obsługi klubowicza.
- Tworzenie szablonów odpowiedzi dla klubowiczów.
Wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Biegłość w języku polskim (warunek konieczny).
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
- Pozytywne nastawienie do pracy i kontaktu z klientem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Pracę w trybie hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura).
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00.
- Kompleksowe wdrożenie i wsparcie zespołu.
- Możliwość aplikowania na inne stanowiska wewnątrz organizacji.
- Przyjazne i komfortowe miejsce pracy.
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...