NOUVION sp. z o.o. jest firmą produkcyjno handlową działającą od 28-lat w branży meblowej.
W związku z rozwojem działu handlowego, poszukujemy energicznych osób posługujących się językiem niemieckim do wsparcia Działu Obsługi Klienta.
- Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie,
- Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży,
- Realizowanie przychodzących zamówień do systemu, śledzenie zamówień w systemie od momentu złożenia zamówienia aż do wystawienia faktury,
- Negocjowanie z zespołami planowania i dystrybucji w sprawie dostępności produktów, możliwości przyspieszenia wysyłki,
- Bieżąca obsługa reklamacji,
- Obsługa i wsparcie posprzedażowe klienta.
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego,
- Dbałość o szczegóły, systematyczność, dokładność i terminowość w pracy z mailami, dokumentacją, instrukcjami i zgłoszeniami,
- Gotowość podjęcia pracy stacjonarnej na pełen etat,
- Wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, terminowość, gotowość do nauki.
- Pracę w młodym ambitnym zespole,
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Konkurencyjne warunki zatrudnienia,
- Możliwość skorzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń i karty Medicover sport.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
KERA AWAK Sp. z o.o. /
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
KERA AWAK Sp. z o.o. /
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...
Konsultant Back Office
Concentrix /
Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Klient portalu Praca.pl /
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach...