NOUVION sp. z o.o. jest firmą produkcyjno handlową działającą od 28-lat w branży meblowej.

W związku z rozwojem działu handlowego, poszukujemy energicznych osób posługujących się językiem niemieckim do wsparcia Działu Obsługi Klienta.

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Szamotuły
Zakres obowiązków:
  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie,
  • Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży,
  • Realizowanie przychodzących zamówień do systemu, śledzenie zamówień w systemie od momentu złożenia zamówienia aż do wystawienia faktury,
  • Negocjowanie z zespołami planowania i dystrybucji w sprawie dostępności produktów, możliwości przyspieszenia wysyłki,
  • Bieżąca obsługa reklamacji,
  • Obsługa i wsparcie posprzedażowe klienta.
Czego oczekujemy od Kandydatów:
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego,
  • Dbałość o szczegóły, systematyczność, dokładność i terminowość w pracy z mailami, dokumentacją, instrukcjami i zgłoszeniami,
  • Gotowość podjęcia pracy stacjonarnej na pełen etat,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, terminowość, gotowość do nauki.
Proponujemy:
  • Pracę w młodym ambitnym zespole,
  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość skorzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń i karty Medicover sport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

KERA AWAK Sp. z o.o. / wielkopolskie, Buk

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

KERA AWAK Sp. z o.o. / podkarpackie, Rzeszów

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,...

Konsultant Back Office

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach...