- Obsługa klienta przed i po sprzedaży, w tym zapytania przez różne kanały: formularz, e-mail, czat, i media społecznościowe.
- Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i technicznymi problemami.
- Doradztwo produktowe i prezentacja ofert specjalnych.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Utrzymanie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku firmy.
- Biegła znajomość języka polskiego oraz dobra znajomość angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze pakietu Microsoft Office i klienta, preferowane doświadczenie w produktach konsumenckich.
- Umiejętność szybkiej i sprawnej obsługi zapytań, pozytywne nastawienie do pracy zespołowej.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum miasta, dostęp do szkoleń online.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie i przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Lava Group S.C /
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...