Ogłoszenie numer: 9685714, z dnia 2025-04-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila.
  • Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję.
  • Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, gotowość do pomocy.
  • Elastyczność godzin pracy, także weekendy i święta.

Oferujemy

  • Stałą pracę na pełny etat z atrakcyjnym pakietem korzyści.
  • Nowoczesne biuro z możliwościami rozwoju i dostępem do szkoleń.
  • Perspektywy awansów i wzrostu zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. turystyki

Coral Travel Poland Sp. z o.o. / kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Galeria Zielone Arkady

Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj ludziom wymarzone wakacje! Oczekujemy od Ciebie: Przynajmniej roku doświadczenia w turystyce, sprzedaży lub obsłudze klienta...

Travel Advisor with Dutch Expertise

Concentrix / śląskie, Katowice

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

2025-04-20

Travel Advisor with Polish Expertise

Concentrix / śląskie, Katowice

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

2025-04-20

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Komunikacja z klientami (telefon, chat, email) w celu zapewnienia pozytywnych doświadczeń. Zapewnienie ochrony informacji klienta i budowanie zaufania. Współpraca zespołowa na rzecz doskonałej obsługi klienta. Biegłość w języku niderlandzkim (C1) i...

2025-04-12