ERONTRANS Sp. z o.o. to jeden z czołowych polskich operatorów logistycznych, z ponad 30 – letnim doświadczeniem na rynku w branży TSL. Obecnie jedna z największych polskich firm sektora TSL z szerokim portfolio usług drogowych, morskich, intermodalnych oraz logistycznych.
Zadania:
- Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji.
- Tworzenie ofert handlowych
- Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień.
- Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji
- Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych
- Koordynacja realizacji zamówień we współpracy z działami operacyjnymi
- Cykliczne raportowanie do przełożonego
- Analiza rynku transportowego
- Dbałość o właściwy przepływ informacji
- Umiejętność przewidywania, przeciwdziałania i rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze klienta minimum 1 rok
- Wykształcenia minimum średniego, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych będzie dodatkowym atutem
- Łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji z klientami
- Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
- Łatwości przyswajania nowej wiedzy
- Samodzielności oraz brania odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Komunikatywności, asertywności i wysokiej kultury osobistej
- Operatywności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Odporności na stres
- Znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2
- Swobodnej obsługi komputera w zakresie Ms Office w tym bardzo dobry Excel
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Wewnętrzne moduły szkoleniowe
- Jasno określoną ścieżkę kariery, awansu i rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
- Możliwość wieloletniego rozwoju w ramach prężnie rozwijającej się organizacji
- Dla zaangażowanych - premie uznaniowe
- Zgrany zespół i doskonałą atmosferę
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego ppe
- Premie świąteczne
- Brak dress code’u
- Dofinansowanie do karty medisport
- Stabilną pracę w firmie z wieloletnimi tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym z branży tsl
- Integracje i świętowanie urodzin
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
Conrad Electronic Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...
Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim
DEKRA Praca Sp. z o.o. /
Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania:...