Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
  • Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących.
  • Realizowaniem planów sprzedażowych.
  • Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
  • Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:
  • Doświadczenie w pracy z ludźmi.
  • Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych.
  • Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów.
  • Nastawienie na cele sprzedażowe.
  • Wielozadaniowość.
  • Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty.

Aplikuj już teraz!

 

PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE:
  • Umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy.
  • Możliwość korzystania ze szkoleń.
  • Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna.
  • Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju.
Informujemy, że podane przez Pana/Panią dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym będą przetwarzane przez Biuro Obsługi Finansowej Szkół Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Matejki 9, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
Nie przekazujemy Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Podobne oferty pracy

Customer Support Specialist

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w...

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Concentrix / pomorskie,

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...