Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie;
  • Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
  • Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań;
  • Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie będzie dodatkowym atutem;
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT;
  • Możliwość udziału w szkoleniach i projektach rozwojowych;
  • Pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dofinansowanie do kształcenia);
  • Dodatkowe benefity (bony świąteczne, premie, podwyżki za wyniki, program wsparcia Wellbee);
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
  • Imprezy integracyjne oraz inicjatywy sportowe i rodzinne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / śląskie, Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Coral Travel Poland Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Customer Advisor with Korean

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...