Ogłoszenie numer: 9530326, z dnia 2025-03-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące)
- Informowanie o postępie realizacji umów
- Utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami
Wymagania
- Chęć nauki i pełne zaangażowanie (doświadczenie nie jest wymagane)
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
- Wysoka kultura osobista oraz poprawna znajomość języka polskiego
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat (poniedziałek-piątek, godziny biurowe)
- Jasny i motywujący system premiowy
- Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia umożliwiające rozwój
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Klient portalu Praca.pl /
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Concentrix /
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows....
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...