Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
  • Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących.
  • Realizowaniem planów sprzedażowych.
  • Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
  • Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:
  • Doświadczenie w pracy z ludźmi.
  • Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych.
  • Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów.
  • Nastawienie na cele sprzedażowe.
  • Wielozadaniowość.
  • Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty.

Aplikuj już teraz!

 

PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE:
  • Umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy.
  • Możliwość korzystania ze szkoleń.
  • Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna.
  • Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju.
Informujemy, że podane przez Pana/Panią dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym będą przetwarzane przez Biuro Obsługi Finansowej Szkół Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Matejki 9, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
Nie przekazujemy Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Delta Controls Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Polskie Koleje Państwowe S.A. / śląskie, Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...