Ogłoszenie numer: 9501832, z dnia 2025-02-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń.
- Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów.
- Realizacja ustalonych celów sprzedażowych i jakościowych.
- Aktywna współpraca z konsultantami ds. sprzedaży w celu optymalizacji procesu szkoleniowego.
Wymagania
- Zorientowanie na sukces i satysfakcję klienta, zdolność do budowania trwałych relacji.
- Biegłość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i doświadczenie w obsłudze klienta.
- Znajomość technik sprzedaży i wysoka kultura osobista.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel, MS Outlook, MS Teams).
- Umiejętność analizy danych, dbałość o szczegóły.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
Oferujemy
- Możliwość pracy w czołowej firmie z branży edukacyjnej.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń oraz premii.
- Elastyczny czas pracy, wspierający równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole profesjonalistów.
- Otwartą i wspierającą kulturę organizacyjną.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...