Ogłoszenie numer: 9501832, z dnia 2025-02-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń.
  • Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów.
  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych i jakościowych.
  • Aktywna współpraca z konsultantami ds. sprzedaży w celu optymalizacji procesu szkoleniowego.

Wymagania

  • Zorientowanie na sukces i satysfakcję klienta, zdolność do budowania trwałych relacji.
  • Biegłość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość technik sprzedaży i wysoka kultura osobista.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel, MS Outlook, MS Teams).
  • Umiejętność analizy danych, dbałość o szczegóły.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.

Oferujemy

  • Możliwość pracy w czołowej firmie z branży edukacyjnej.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń oraz premii.
  • Elastyczny czas pracy, wspierający równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole profesjonalistów.
  • Otwartą i wspierającą kulturę organizacyjną.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Praca.pl / małopolskie, Kraków

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...