NUAIR Polska , firma Grupy FNA -lider w produkcji i sprzedaży kompresorów tłokowych, akcesoriów pneumatycznych oraz wiodący dystrybutor elektronarzędzi , generatorów i maszyn wraz z dalszym rozwojem poszukuje do centrali firmy w Warszawie kandydatów na stanowisko:
- Bieżąca obsługa wyznaczonych klientów w zakresie realizacji zamówień i udzielania informacji,
- Realizacja zamówień - dokonywanie ustaleń z klientem, wprowadzanie danych do systemu, informowanie klienta o statusie zamówienia,
- Obsługa zapytań ofertowych od klienta i opracowywanie ofert handlowych przy współpracy z działem sprzedaży,
- Dysponowanie stanem magazynowym,
- Aktywna współpraca z zespołem,
- Udzielanie koniecznych informacji,
- Prowadzenie dokumentacji handlowej.
- Znajomość obsługi MS Office,
- Podstawowa znajomość angielskiego,
- Systematyczność i staranność,
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność,
- Entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy i Klienta,
- Dobra organizacji pracy i ustalania priorytetów,
- Umiejętności analityczne, dokładność,
- Zaangażowania oraz rzetelności.
- Umowę o pracę,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Stałe godziny pracy,
- Nieduży i zgrany zespół,
- Dobra atmosferę.
Podobne oferty pracy
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Concentrix /
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Concentrix /
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Concentrix /
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Concentrix /
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht -...