- Przyjmowanie zamówień w SAP, Sprawdzenie zamówień przed procesowaniem, dostępności stocku i minimum ilościowego lub wartościowego do zamówień, oraz cen net
- Zapewnienie realizacji kompletnych i na czas dostaw, przy pomocy efektywnego procesu składania zamówień, zapewniając realizacje odpowiedniego Service Level
- Awizowanie dostaw: mailowo, telefonicznie oraz na platformach klientów
- Zapewnienie dobrych i efektywnych relacji we współpracy z klientami
- Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie danych logistycznych, tj. zapewnienie przesyłanie zleceń wg. pełnych kartonów i ich wielokrotności
- Zapewnienie właściwej dokumentacji dostaw (WZ/Listy Przewozowe) i faktury
- Ścisła współpraca z Działem Planowania /Finansów/Sprzedaży/Logistyki/Quality
- Zwroty i reklamacje klienckie: przyjmowanie, efektywne zarzadzanie i koordynacja reklamacji, zgodnie z procedura RB i zgodnie z umowa z klientem
- Wykształcenie - poziom licencjat
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie zdobyte w międzynarodowym środowisku
- Mile widziane doświadczenie w FMCG
- Język Angielski - poziom konwersacyjny
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (mailowy i telefoniczny kontakt z klientem)
- Zorientowanie na biznes, procesy, otwartość na zmiany i dynamikę
- Umiejętność pracy w grupie
- Umowa zlecenia na okres 3 miesięcy w biurze w Warszawie w okolicy Ronda Daszyńskiego
- Interesujące obowiązki w dynamicznym i elastycznym środowisku biznesowym
- Nauka z doświadczenia i od siebie nawzajem, będąc częścią wspierającego i osiągającego sukcesy zespołu
- Uzyskanie możliwości rozwoju długoterminowej kariery w naprawdę globalnym biznesie
Podobne oferty pracy
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi...
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Concentrix /
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem German speakera - poziom B2+/C1 Eksperta...