- Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
- Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
- Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
- Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
- Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
- Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
- Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
- Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
- Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
- Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Concentrix /
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe. Aktywne słuchanie, precyzja,...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Concentrix /
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji...