Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. Aktywizujemy osoby niepełnosprawne w pracy stacjonarnej, kładąc jednocześnie duży nacisk na promocje pracy zdalnej - daje ona szanse dostępu do pracy osobom, które ze względu na swoją niepełnosprawność, mają problem ze znalezieniem zatrudnienia.Współpracujemy z największymi firmami w Polsce z branży transportowej, budowlanej, spożywczej, z sieciami sklepów i dyskontów oraz innymi przedsiębiorstwami, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać przy naszym wsparciu osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach.
- Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
- Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
- Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
- Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
- Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
- Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
- Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
- Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
- Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
- Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...
Administrator ds. Wsparcia Klienta
UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy. Nasze wymagania Znajomość...
Specjalista ds. obsługi klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...
Specjalista ds. obsługi klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...