Ogłoszenie numer: 9774775, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów
  • Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
  • Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień
  • Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości przy problemach z kredytem i przeterminowanymi płatnościami
  • Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami i opracowywanie lejka sprzedaży w systemach CRM
  • Wsparcie kierownika handlowego przy raportowaniu wyników sprzedaży
  • Uczestnictwo w inicjatywach marketingowych i tworzenie dwujęzycznych umów między klientami a dystrybutorami
  • Ulepszanie procesów wewnętrznych oraz codzienne wsparcie zarządzania biurem
  • Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy

Wymagania

  • Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej (lub równoważne doświadczenie)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
  • Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość języka niderlandzkiego będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych (mile widziana)
  • Silne umiejętności interpersonalne oraz skuteczna komunikacja telefoniczna
  • Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
  • Wyjątkowa organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz doświadczenie w obsłudze systemów CRM
  • Gotowość do okazjonalnych podróży

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia
  • Pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Model pracy hybrydowej: 3 dni w biurze i 2 dni z domu
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz udział w projektach poprawiających procesy biznesowe
  • Pakiet benefitów wspierający rozwój, zdrowie i kondycję pracowników (opieka medyczna, programy wellbeing, etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

Conrad Electronic Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków, Prądnik Czerwony

Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności...

Specjalista ds. obsługi klienta

Concentrix / lubelskie, Lublin

Obsługa połączeń wychodzących Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie spersonalizowanych ofert Rejestracja danych w systemie Biegłość w języku polskim na poziomie C1 Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji Rozwinięte...

Customer Advisor with Korean

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...