Ogłoszenie numer: 9628729, z dnia 2025-04-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
- czynne prawo jazdy
- gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię
- doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
- znajomość technik sprzedażowych
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- obsługa komputera
Oferujemy
- umowę o pracę na pełen etat
- pakiet medyczny
- stabilną i samodzielną pracę
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
Conrad Electronic Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...
Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim
DEKRA Praca Sp. z o.o. /
Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania:...