Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Andrychów

Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom!

 

Kim jest Nasz Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta?  

To osoba, która:  

  • Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy 
  • Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów 
  • Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji 
  • Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy 
  • Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)  
  • Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję  
  • Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami: 
    Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji 
    Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team 
    Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów 
    NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego  
Co oferujemy? 
  • Elastyczność pracy: Tryb hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu w Andrychowie
  • Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Wynagrodzenie: Umowa o pracę: 5000 zł - 8000 zł brutto. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, a Twoje oczekiwania finansowe są wyższe, APLIKUJ i porozmawiamy o Twoich wymaganiach!
  • Rozwój kariery: Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery, wewnętrzne rekrutacje, szkolenia
  • Wsparcie mentorów: Od pierwszego dnia pracy
  • Pakiet benefitów: Dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, firmowa biblioteka, brak dress code’u, welcome box
  • Wyjątkowe chwile: Dni tematyczne, kwartalne wyjścia, wyjazdowe imprezy integracyjne
  • Wsparcie inicjatyw społecznych: Udział w akcjach jak Szlachetna Paczka, ZOOdoptuj

Będzie nam miło poznać Ciebie i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach i planach na przyszłość.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów. Biegła znajomość języka...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego (min. C1) Dyspozycyjność do pracy w biurze w...

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...