Twój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb.
- Obsługa posprzedażowa.
- Wsparcie techniczne.
- Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami.
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
- Ścisła współpraca z działem dokumentacji.
- Ścisła współpraca z działem serwisu.
- Tworzenie bazy danych.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
- Umiejętność planowania pracy własnej.
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność i rzetelność.
- Obsługa komputera.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
- Duży zakres samodzielności.
- Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy).
Podobne oferty pracy
Technischer Kundenberater mit Deutsch
Concentrix /
Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische...
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Concentrix /
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu Elecrolux w Katowicach! Nie musisz nic wciskać, nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby,...
Specjalista ds. obsługi klienta i umów handlowych
Klient portalu Praca.pl /
Kompletowanie dokumentacji do zawierania i realizacji umów oraz aneksów Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień projektów umów i monitorowanie postępów Rejestracja zawartych umów w systemach informatycznych Bieżąca współpraca z klientem w trakcie realizacji...
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, reprezentowanie z profesjonalizmem i entuzjazmem. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...