Firma widziszwszystko sp. z.o.o posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów-system widziszwszystko. Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.
Obecnie poszukujemy pracownika na terenie Gorzowa Wielkopolskiego.
Dołącz do nas jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych.

Twój zakres obowiązków
  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy.
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb.
  • Obsługa posprzedażowa.
  • Wsparcie techniczne.
  • Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami.
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
  • Ścisła współpraca z działem dokumentacji.
  • Ścisła współpraca z działem serwisu.
  • Tworzenie bazy danych.
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów.
Nasze wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
  • Umiejętność planowania pracy własnej.
  • Samodzielność.
  • Odpowiedzialność i rzetelność.
  • Obsługa komputera.
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
  • Duży zakres samodzielności.
  • Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...