Ogłoszenie numer: 9513673, z dnia 2025-03-03
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji
- Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów
- Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- Wspieranie realizacji zleceń technicznych i procesu sprzedaży
Wymagania
- Min. średnie wykształcenie
- Znajomość pakiet MS Office
Oferujemy
- Umowa zlecenie
- Szkolenia i wsparcie merytoryczne
- Pakiet Multisport i ubezpieczenie PZU
- Niezbędne narzędzia pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...