Ogłoszenie numer: 9513673, z dnia 2025-03-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji
  • Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów
  • Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
  • Wspieranie realizacji zleceń technicznych i procesu sprzedaży

Wymagania

  • Min. średnie wykształcenie
  • Znajomość pakiet MS Office

Oferujemy

  • Umowa zlecenie
  • Szkolenia i wsparcie merytoryczne
  • Pakiet Multisport i ubezpieczenie PZU
  • Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Delta Controls Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Polskie Koleje Państwowe S.A. / śląskie, Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...