Twój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb
- Obsługa posprzedażowa
- Wsparcie techniczne
- Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży
- Ścisła współpraca z działem dokumentacji
- Ścisła współpraca z działem serwisu
- Tworzenie bazy danych
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność organizacji pracy
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
- Umiejętność planowania pracy własnej
- Samodzielność
- Odpowiedzialność i rzetelność
- Obsługa komputera
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
- Duży zakres samodzielności
- Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy)
Podobne oferty pracy
Client Service Delivery Senior Administrator with Danish
Aon /
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Foundever /
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Foundever /
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Polenergia Fotowoltaika S.A. /
Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i...