- wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu,
- kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji klientom o statusie ich zamówienia,
- realizacja wysyłek,
- zatwierdzanie faktur w systemie komputerowym, kompletowanie dokumentacji wysyłkowej w systemie komputerowym,
- kontakt ze spedytorami,
- monitorowanie płatności klientów,
- prowadzenie korespondencji handlowej,
- udział w spotkaniach biznesowych z klientem międzynarodowym.
- wykształcenia średniego lub wyższego,
- umiejętności obsługi komputera - MS Office (Excel), Gmail,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- doświadczenia w pracy z klientem biznesowym (mile widziane),
- znajomości systemu SAP (mile widziane).
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- brak dress codeu,
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with German & English
Concentrix /
Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Foundever /
praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...