Twój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb.
- Obsługa posprzedażowa.
- Wsparcie techniczne.
- Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami.
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
- Ścisła współpraca z działem dokumentacji.
- Ścisła współpraca z działem serwisu.
- Tworzenie bazy danych.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
- Umiejętność planowania pracy własnej.
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność i rzetelność.
- Obsługa komputera.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
- Duży zakres samodzielności.
- Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy).
Podobne oferty pracy
Customer Service advisor with Hungarian
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Customer Service advisor with Czech
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Customer Service advisor with Slovak
Concentrix /
Your responsibilities Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...