Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa połączeń wychodzących
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
  • Przygotowywanie spersonalizowanych ofert
  • Rejestracja danych w systemie
Wymagania:
  • Biegłość w języku polskim na poziomie C1
  • Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji
  • Rozwinięte umiejętności sprzedażowe
  • Dokładność przy wprowadzaniu danych
  • Efektywność w zarządzaniu czasem
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie bazowe plus premia do 1500 zł
  • Praca w systemie zmianowym
  • Lokalizacja w centrum miasta
  • Szkolenie wprowadzające
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

Conrad Electronic Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków, Prądnik Czerwony

Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności...

Customer Advisor with Korean

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

NOWEL Sp. z o.o. / mazowieckie, Legionowo

Zakres obowiązków: Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje) Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia...