- Obsługa połączeń wychodzących
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
- Przygotowywanie spersonalizowanych ofert
- Rejestracja danych w systemie
- Biegłość w języku polskim na poziomie C1
- Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji
- Rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Dokładność przy wprowadzaniu danych
- Efektywność w zarządzaniu czasem
- Wynagrodzenie bazowe plus premia do 1500 zł
- Praca w systemie zmianowym
- Lokalizacja w centrum miasta
- Szkolenie wprowadzające
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
Conrad Electronic Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności...
Customer Advisor with Korean
Concentrix /
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
NOWEL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje) Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia...