Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • obsługa klientów i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi zgodnie z standardami,
  • komunikacja z klientami przez chat, telefon i email,
  • profesjonalne i empatyczne podejście do klientów,
  • dokładne informowanie klientów,
  • wsparcie zespołu, współpraca przy rozwiązywaniu problemów,
  • obsługa klienta przed i po sprzedaży.
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej lub pokrewnym zakresie,
  • biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego,
  • zdolności interpersonalne, wielozadaniowość,
  • samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • motywacja, chęć do nauki,
  • umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych.
Oferujemy:
  • umowę zlecenie z bonusami,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • pracę w systemie zmianowym,
  • dostosowanie etatu do dyspozycyjności (praca min. 120 godz. miesięcznie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki i Obsługi Klienta

Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k. / łódzkie, Skierniewice

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po...

German Customer Support Specialist

Foundever / pomorskie, Gdańsk

ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową i telefoniczną zgodnie z wysokimi standardami jakości Dbanie o realizację wskaźników satysfakcji klienta ustalonych przez przełożonego Okazywanie empatii i zrozumienia w kontaktach z klientami Znajomość języka...

Customer service specialist in the automotive with German 

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...