- obsługa klientów i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi zgodnie z standardami,
- komunikacja z klientami przez chat, telefon i email,
- profesjonalne i empatyczne podejście do klientów,
- dokładne informowanie klientów,
- wsparcie zespołu, współpraca przy rozwiązywaniu problemów,
- obsługa klienta przed i po sprzedaży.
- doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej lub pokrewnym zakresie,
- biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego,
- zdolności interpersonalne, wielozadaniowość,
- samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
- motywacja, chęć do nauki,
- umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych.
- umowę zlecenie z bonusami,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- pracę w systemie zmianowym,
- dostosowanie etatu do dyspozycyjności (praca min. 120 godz. miesięcznie).
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki i Obsługi Klienta
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k. /
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po...
German Customer Support Specialist
Foundever /
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową i telefoniczną zgodnie z wysokimi standardami jakości Dbanie o realizację wskaźników satysfakcji klienta ustalonych przez przełożonego Okazywanie empatii i zrozumienia w kontaktach z klientami Znajomość języka...
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...