Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102).
 
Aktualnie poszukujemy dla naszego klienta z branży energetycznej osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
  • Mailowa i telefoniczna obsługa klientów
  • Udzielanie informacji odnośnie umów, płatności, dostępnych produktów Klienta dla gospodarstw domowych
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista
  • Dobra dykcja oraz umiejętność aktywnego słuchania
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność szybkiego uczenia się
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 
  • Pracę od poniedziałku do piątku
  • Wynagrodzenie:  30,50 pln/h
  • Kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • Zgrany zespół i wsparcie przełożonych
Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO.

Podobne oferty pracy

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote from Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...

Pracownik Działu Obsługi Klienta

MOOSE IHG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością / łódzkie, Łódź

JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę...