Ogłoszenie numer: 9468817, z dnia 2025-02-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami,
- Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia,
- Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji,
- Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA,
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów obsługi oraz technicznych,
- Proaktywne szukanie rozwiązań.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (licencjat lub wyższy),
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane B2B,
- Doskonała znajomość języka angielskiego (minimum B2),
- Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania priorytetami,
- Doświadczenie w pracy z systemami SAP/ Salesforce.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę MultiSport, Medicover i ubezpieczenie na życie,
- Możliwości rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty pracy
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Foundever /
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Foundever /
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...