- Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego oraz wsparciem rozwoju sprzedaży.
- Obsługę Klientów Biznesowych (telefoniczną, mailową i bezpośrednią), sprzedaż produktów i usług oraz doradztwo w zakresie oferty.
- Realizację zamówień, współpracę z dostawcami i innymi działami firmy.
- Fakturowanie, windykacja należności, współpraca z działem księgowości i firmą windykacyjną.
- Obsługę reklamacji i problemów technicznych, aktualizację danych w systemach (CRM/SharePoint).
- Archiwizację dokumentów, obsługę przesyłek pocztowych i kurierskich.
- Realizację celów strategicznych firmy oraz stosowanie się do procedur i uchwał Zarządu.
- Doświadczenia w obsłudze Klienta B2B (warunek konieczny),
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zdobyte w Biurze Obsługi Klienta, Centrum Obsługi Klienta lub podobnych (obszary: obsługi zamówienia i jego rozliczenia; administracji procesu zakupowego, badania potrzeb i identyfikowania szans zakupowych klienta) lub doświadczenie w sprzedaży rozwiązań do Klienta B2B.
- Umiejętności poprawnego fakturowania i znajomość podstaw przepisów rachunkowych.
- Sumienności i dbałości o szczegóły w powierzonym obszarze.
- Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
- Pracę w innowacyjnym software house, w zgranym zespole programistów, wdrożeniowców handlowców i specjalistów ds. obsługi Klientów
- Prestiżową lokalizację (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze – budynek TGG, ul. Słubicka 18)
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon, słuchawki, myszka, klawiatura),
- Szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii i rozwiązań
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników (podstawa plus premia)
- Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę – to Ty wybierasz formę współpracy
- Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej.
Podobne oferty pracy
Asystent / Asystentka ds. Obsługi i Sprzedaży Harmonia w Contact Center
LUX MED Sp. z o.o. /
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb Pacjenta, bieżąca obsługa Pacjentów, obsługa zgłoszeń...
Telefoniczny Doradca ds. Sprzedaży
Timac Agro Polska Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Telefoniczna sprzedaż produktów zootechnicznych. Utrzymywanie i rozwijanie bazy klientów w systemie CRM. Analiza potrzeb klientów i profesjonalne doradztwo. Wymagania: Doświadczenie w sprzedaży lub pracy z klientem. Zdolności interpersonalne i...
Konsultant ds. sprzedaży szkoleń ORKE
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. /
Miejsce pracy: Zielona Góra, Kalisz Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Główne zadania: Aktywna sprzedaż szkoleń i realizacja celów sprzedażowych we wskazanym regionie Budowanie trwałych relacji z osobami decyzyjnymi w szkołach...
Konsultant ds. sprzedaży szkoleń ORKE
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. /
Miejsce pracy: Zielona Góra, Kalisz Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Główne zadania: Aktywna sprzedaż szkoleń i realizacja celów sprzedażowych we wskazanym regionie Budowanie trwałych relacji z osobami decyzyjnymi w szkołach...