- Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki)
- Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
- Udzielanie informacji o produktach i ich funkcjonalnościach
- Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie
- Biegłość w jednym z języków (niemiecki, bułgarski, rumuński, estoński, czeski, słowacki, litewski, łotewski, norweski, duński, fiński, serbski, chorwacki, słoweński - minimalnie poziom C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
- Podstawowa znajomość obsługi domowych urządzeń elektronicznych
- Komunikatywna osobowość, chęć nauki oraz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- Dostępność do pracy minimum 120 godzin miesięcznie
- Przyjazne środowisko pracy
- System benefitów, dostęp do platformy do zbierania punktów za przepracowane godziny
- Umowa zlecenie
- Premia zależna od wyników pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
ManpowerGroup /
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień Przygotowywanie raportów...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...