- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
- Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
- Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
- stałe wynagrodzenie plus prowizja
- praca hybrydowa (Home Office 2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
- atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
- dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
- program rekomendacji pracowników
- profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli
Podobne oferty pracy
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Travel Advisor with Greek Expertise
Concentrix /
Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality....
Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim
FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ /
Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia...
Technical Customer Advisor with Swedish
Concentrix /
Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices Diagnosing and resolving reports Control of appropriate technical solutions Collaborate with other levels of...