Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
  • Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
Nasze wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
  • stałe wynagrodzenie plus prowizja
  • praca hybrydowa (Home Office 2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
  • atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
  • dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
  • program rekomendacji pracowników
  • profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli

Podobne oferty pracy

Customer service specialist in the automotive with German 

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Travel Advisor with Greek Expertise

Concentrix / śląskie, Katowice

Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality....

Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / zachodniopomorskie, Szczecin

Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia...

Technical Customer Advisor with Swedish

Concentrix / lubelskie, Lublin

Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices Diagnosing and resolving reports Control of appropriate technical solutions Collaborate with other levels of...