
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
- monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej
- rozliczenie płatności na kontach klientów
- wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz działem sprzedaży w sprawie reklamacji oraz płatności
- obsługa skrzynek mailowych
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość obsługi pakietu office.
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane aktualne badania SANEPID
- zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałej współpracy
- hybrydowy system pracy (na początek praca zdalna)
- pracę od poniedziałku do piątku 8-16:00, wolne weekendy
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i programu sportowego
- zniżki na firmowe produkty
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole


Podobne oferty pracy
L2 Support Service Specialist
Foundever /
Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality goals for calls and customer satisfaction. Performing log analysis....
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...