Ogłoszenie numer: 9657412, z dnia 2025-04-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Szkolenie od 22 kwietnia; praca 5 dni w tygodniu, 8,5 godziny dziennie.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy stacjonarnie, później możliwość pracy hybrydowej (50%).
  • Kontakt z klientami w zakresie podróży, doradztwo w lotach i usługach online.
  • Pomoc w zakupie biletów i obsługa różnych metod płatności.
  • Wsparcie podróżujących w trudnych sytuacjach.
  • Obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego i angielskiego.
  • Skłonność do pomagania, współpracy; entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
  • Precyzja i organizacja.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwościami rozwoju.
  • Równouprawnienie i inwestycje w rozwój kompetencji.
  • Coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Wola

Praca pełnoetatowa na systemie zmianowym (łącznie z weekendami). Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu dla klientów, obsługa zapytań związanych z podróżami. Doradztwo w zakresie oferty przewoźnika, w tym loty, serwisy online, metody płatności i...

Doradca Klienta (z j. duńskim)

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Wola

Obsługa klienta w zakresie podróży. Doradztwo dotyczące lotów, produktów i usług online. Pomoc w zakupie biletów lotniczych. Wsparcie w trudnych sytuacjach podróżniczych. Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail. Budowanie zaufania i relacji z...

Customer Advisor with Spanish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...