Ogłoszenie numer: 9657409, z dnia 2025-04-05
Specjalista ds. obsługi klienta ze szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Szkolenie od 22 kwietnia, praca w systemie zmianowym (8,5h) od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-19:00 lub 9:00-18:00.
- Początkowo praca z biura w Warszawie przez 6-9 miesięcy, następnie możliwość pracy hybrydowej (50%).
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z podróżami.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności podróżnicze.
- Obsługa klientów przez telefon, czat i email.
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) i angielskiego (B2).
- Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość i otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania, klarownej komunikacji.
- Dokładność i zorganizowanie.
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowym środowisku dla znanej linii lotniczej, oferującej 50% pracy zdalnej po wstępnym okresie.
- Równe szanse dla wszystkich, inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Podobne oferty pracy
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Customer Advisor with Spanish
Concentrix /
Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....