Ogłoszenie numer: 9657409, z dnia 2025-04-05

Specjalista ds. obsługi klienta ze szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Szkolenie od 22 kwietnia, praca w systemie zmianowym (8,5h) od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-19:00 lub 9:00-18:00.
  • Początkowo praca z biura w Warszawie przez 6-9 miesięcy, następnie możliwość pracy hybrydowej (50%).
  • Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z podróżami.
  • Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
  • Wsparcie dla klientów napotykających trudności podróżnicze.
  • Obsługa klientów przez telefon, czat i email.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość i otwartość.
  • Umiejętność aktywnego słuchania, klarownej komunikacji.
  • Dokładność i zorganizowanie.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku dla znanej linii lotniczej, oferującej 50% pracy zdalnej po wstępnym okresie.
  • Równe szanse dla wszystkich, inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Advisor with Spanish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Klient portalu Praca.pl / lubelskie, Lublin

Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....