Ogłoszenie numer: 9475324, z dnia 2025-02-14
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rozpoczęcie szkolenia: 17 marca.
- Praca 5 dni w tygodniu po 8,5 godziny (w tym godzinna przerwa), harmonogram od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00.
- Pierwsze 6-9 miesięcy pracy z biura w Warszawie, z możliwością późniejszej pracy hybrydowej w zależności od wyników.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium.
- Poradnictwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnorodnych metod płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
- Asystowanie klientom przez rozmowy telefoniczne oraz czat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu.
Wymagania
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Skłonność do pomagania, współpracy oraz entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa.
- Umiejętność słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzja i staranność.
- Wysoka organizacja pracy.
- Dostępność do pracy stacjonarnej w Warszawie.
Oferujemy
- Pracę w największej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej pięciogwiazdkowej - SAS.
- Równe szanse dla wszystkich pracowników.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie z systemem nauki poprzez działanie oraz wsparciem mentora.
- Możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym środowisku.
- Inwestycję w rozwój kompetencji przez coaching i mentoring.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...