- Reprezentowanie marki; obsługa zapytań i reklamacji klientów.
- Przetwarzanie zgłoszeń gwarancyjnych i koordynacja napraw.
- Wsparcie techniczne i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
- Zarządzanie procesem zakupów oraz podnoszenie satysfakcji klientów.
- Biegła znajomość rumuńskiego (C1/C2) i angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
- Zorientowanie na zespół i pozytywne nastawienie.
- Nowoczesne miejsce pracy, pakiet benefitów (medyczne, ubezpieczeniowe, językowe).
- Przyjazne środowisko międzynarodowe.
- Możliwości rozwoju kariery.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Wsparcia Klienta – Back Office
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów drogą mailową. Weryfikacja i rozwiązywanie problemów przy użyciu wewnętrznych systemów. Realizacja procesów zwrotów i obsługa zgłoszeń związanych z ochroną danych osobowych. Dbanie o profesjonalne i empatyczne podejście w...
Customer Advisor with Danish
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Customer Advisor with Swedish
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Customer Advisor with Norwegian
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...