Ogłoszenie numer: 9657400, z dnia 2025-04-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Początkowe 4-6 miesięcy pracy z biura, potem możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym.
  • Stać się pierwszym punktem kontaktu dla zapytań związanych z podróżami.
  • Doradzać w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
  • Pomagać w zakupie biletów lotniczych i obsłudze różnych form płatności.
  • Udzielać wsparcia w trudnościach związanych z podróżami.
  • Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne, czat i email.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Współpracująca, cierpliwa i otwarta osoba.
  • Skoncentrowanie na precyzji oraz zdolność do jasnej i efektywnej komunikacji.
  • Umiejętność słuchania i wysoka organizacja pracy.

Oferujemy

  • Stabilna praca w międzynarodowej firmie.
  • Równe szanse dla wszystkich bez względu na wiek czy płeć.
  • Rozwijające środowisko pracy z możliwościami coachingów i mentoringu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Advisor with Spanish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Klient portalu Praca.pl / lubelskie, Lublin

Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....