- Jako Doradca Klienta z językiem niemieckim, będziesz obsługiwać klientów poprzez telefon, czat lub formularze internetowe, rozwiązywać kwestie gwarancyjne, koordynować naprawy oraz zapewniać wsparcie techniczne.
- Odpowiadasz za pełne zarządzanie zamówieniami, od przyjęcia po zwroty, dbając o wysoką jakość doświadczeń klientów.
- Wymagana płynność w języku niemieckim (C1/C2), komunikatywna znajomość angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność pracy na wielu platformach i systemach.
- Empatia i zdolność budowania silnych relacji z klientami.
- Mile widziane doświadczenie w Contact Center i zainteresowanie nowymi technologiami.
- Pracę w nowoczesnym biurowcu z pakietem świadczeń: prywatna opieka zdrowotna, pakiet socjalny, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie znajomych, zespół pełen pozytywnej energii.
- Dodatkowe bonusy takie jak sport, opieka medyczna, szkolenia, gry wideo, dni owocowe oraz dostęp do kawy i herbaty.
Podobne oferty pracy
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen...
Customer Support Specialist with German in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the German market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Doradca Klienta z ojczystym niemieckim
Dobre Biuro sp z o.o. /
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza lub zameldowanie w Niemczech (konieczne zatrudnienie pod naszą niemiecką firmą na niemieckich warunkach)...
Customer Support with Spanish
Concentrix /
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage,...