- Reprezentowanie marki poprzez obsługę zapytań klientów telefonicznie, przez formularz internetowy lub czat.
- Realizacja procedur w celu szybkiej i profesjonalnej obsługi klienta.
- Obsługa reklamacji gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych.
- Udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Rozwiązywanie skarg, realizacja zamówień, zarządzanie zwrotami oraz udzielanie informacji o produktach, zapewniając płynne doświadczenie klienta.
- Wsparcie klientów w całym procesie zakupowym – od odpowiedzi na pytania po zarządzanie incydentami i zapytaniami.
- Dążenie do podnoszenia satysfakcji i lojalności klientów poprzez skuteczne rozwiązywanie ich spraw.
- Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1/C2 oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumpcyjnych.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami (np. CRM, WebChat).
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Umiejętność empatii wobec klientów przy zachowaniu obiektywnego podejścia.
- Doskonałe maniery telefoniczne i efektywność w rozwiązywaniu zapytań.
- Umiejętność pracy zespołowej, pozytywne nastawienie, zdolność do wspierania kolegów.
- Wykształcenie średnie lub podobne.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w centrum kontaktowym.
- Doświadczenie w obsłudze skarg zapewniającej satysfakcję klientów.
- Znajomość platform mediów społecznościowych i/lub e-commerce.
- Doświadczenie w sprzedaży dodatkowej lub sprzedaży krzyżowej.
- Zainteresowanie nowymi technologiami, takimi jak AI.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park w centrum Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie znajomych.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...